FAQ
-
Pytanie: Co to jest Portal Pacjenta i do czego służy?
Odpowiedź: Portal Pacjenta to nowoczesna platforma dzięki której możesz łatwo i wygodnie zarządzać swoim zdrowiem. Zobacz więcej.
-
Pytanie: Kto może korzystać z systemu rezerwacji on-line?
Odpowiedź: Do korzystania z usługi uprawniony jest każdy Pacjent Grupy LUX MED.
-
Pytanie: Czy korzystanie z Portalu Pacjenta jest bezpieczne?
Odpowiedź: W LUX MED Sp. z o.o. ciągle pracujemy nad podnoszeniem bezpieczeństwa danych naszych klientów co przekłada się na stosowanie coraz to nowszych sposobów ich ochrony.
-
Pytanie: Jak zalogować się do Portalu Pacjenta?
Odpowiedź: Do Portalu Pacjenta można zalogować się po wejściu na stronę www.luxmed.pl. Dowiedz się więcej
-
Pytanie: Jak założyć konto do Portalu Pacjenta?
Odpowiedź: Na stronie logowania kliknij „Załóż konto” i wypełnij formularz. Pola oznaczone * są obowiązkowe. Dowiedz się więcej
-
Pytanie: Kto i jak nadaje hasło?
Odpowiedź: Hasło generowane jest systemowo i przekazywane drogą SMS, jego zmiana następuje przy pierwszym logowaniu Użytkownika do serwisu. Hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, w tym co najmniej: jednej cyfry oraz jednej małej i jednej dużej litery. Nie może zawierać znaków specjalnych innych niż @$=!#%. Hasło jest znane wyłącznie Użytkownikowi.
-
Pytanie: W jaki sposób mogę zmienić hasło?
Odpowiedź: Zmiana hasła jest możliwa poprzez Portal Pacjenta. Należy zatwierdzić „zmień hasło” System automatycznie wygeneruje nowe hasło i prześle Pacjentowi drogą SMS. Procedura zmiany hasła jest identyczna z procedurą jego nadawania.
-
Pytanie: Jak postąpić w przypadku utraty lub kradzieży hasła?
Odpowiedź: W przypadku utraty hasła należy bezzwłocznie skontaktować się z Infolinią Grupy LUX MED lub zgłosić ten fakt pracownikowi recepcji najbliższego Centrum Medycznego Grupy LUX MED.
-
Pytanie: Jak zarezerwować wizytę?
Odpowiedź: Możesz skorzystać z szybkiego wyszukiwania na stronie głównej, lub z wyszukiwarki zaawansowanej dostępnej w każdej zakładce. Zobacz więcej
-
Pytanie: W jaki sposób odwołać wizytę?
Odpowiedź: Wystarczy odszukać swoją rezerwację na stronie głównej lub w zakładce Wizyty i kliknąć „Odwołaj”. Zobacz więcej
-
Pytanie: Jak mogę umówić się na badanie, na które mam skierowanie?
Odpowiedź: Wejdź do zakładki „Skierowania” i kliknij „Rezerwuj badanie”. Zobacz więcej
-
Pytanie: Jak zamówić receptę online?
Odpowiedź: Przejdź do zakładki „Leki” i kliknij „Odnów receptę”. Wypełnij formularz. Pamiętaj, że zamówienie recepty może być tylko na leki stosowane w ramach stałego leczenia a ostateczną decyzję o wystawieniu recepty podejmuje lekarz. Zobacz więcej
-
Pytanie: Jak zadać pytanie lekarzowi?
Odpowiedź: Wejdź w zakładkę „Zapytaj lekarza”, wybierz wizytę do której chcesz zadać pytanie i wypełnij formularz. Zobacz więcej
-
Pytanie: Jak sprawdzić kiedy przyjmuje konkretny lekarz?
Odpowiedź: Wejdź w zakładkę grafiki lekarzy i wypełnij wymagane pola. System pokaże Ci kiedy przyjmuje wybrany lekarz. Zobacz więcej
-
Pytanie: Jak obejrzeć wyniki badań?
Odpowiedź: Wejdź do zakładki „Wyniki badań”. Następnie wybierz pozycję, którą chcesz przejrzeć. Wyniki możesz obejrzeć w Portalu Pacjenta lub pobrać dokument. Zobacz więcej
-
Pytanie: Co to ustawienia użytkownika?
Odpowiedź: W ustawieniach masz możliwość zmiany danych kontaktowych, hasła czy loginu oraz preferencji szukania terminów. Zobacz więcej
-
Pytanie: Czy jest możliwe korzystanie z Portalu Pacjenta przez osoby niepełnoletnie?
Odpowiedź: Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Portalu Pacjenta jedynie pod nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych, którzy w imieniu podopiecznych nadają hasło i akceptują regulamin dostępu.
-
Pytanie: Mam nową kartę abonamentową, czy mogę korzystać z dotychczasowego konta Portalu Pacjenta?
Odpowiedź:
Tak, ponieważ login i hasło generowane są niezależnie od posiadanego numeru Karty Pacjenta
-
Pytanie: Jak mogę aktywować pełny dostęp do Portalu Pacjenta?
Odpowiedź: Wystarczy zgłosić się do stanowiska recepcyjnego dowolnego Centrum Medycznego Grupy LUX MED, gdzie pracownik recepcji po potwierdzeniu tożsamości udostępni dla Państwa pełny dostęp do Portalu Pacjenta.
-
Pytanie: Co zrobić, gdy z nieznanych mi powodów nie mogę wyznaczyć terminu dla oczekiwanej usługi medycznej?
Odpowiedź: W przypadku braku możliwości wyznaczenia terminu, należy skontaktować się z Infolinią Grupy LUX MED.