FAQ
-
Pytanie: Co to jest Portal Pacjenta i do czego służy?
Odpowiedź: Z Portalem Pacjenta załatwisz online wszystkie sprawy związane z opieką medyczną w LUX MED.
Sprawdzisz historię leczenia - m.in. przeszłe wizyty i zalecenia lekarskie.
Będziesz widzieć wszystkie nadchodzące wizyty i o żadnej nie zapomnisz.
Sprawdzisz wyniki badań.
Zobaczysz i umówisz swoje skierowania.
Łatwo umówisz i odwołasz wizyty, badania i konsultacje telefoniczne.
Zyskasz dostęp do konsultacji lekarskich online przez 365 dni w roku.
Zamówisz recepty na stale przyjmowane leki.
I wiele innych -
Pytanie: W jaki sposób mogę zalogować się do Portalu Pacjenta?
-
Pytanie: Nie pamiętam danych do logowania, jak mam je odzyskać?
Odpowiedź: Dane do logowania odzyskasz pod tym adresem.
-
Pytanie: Chcę skorzystać z Portalu Pacjenta dla dziecka. Jak to zrobić?
Odpowiedź: Każdy Pacjent posiada osobne konto Portalu Pacjenta. Jeśli chcesz skorzystać z Portalu żeby zarządzać zdrowiem swojego dziecka, załóż mu osobne konto i loguj się na nie.
-
Pytanie: Nie mogę założyć konta Portalu Pacjenta. Czym to może być spowodowane?
Odpowiedź: Możliwe, że posiadasz już konto lub zmieniły się Twoje dane. W obu tych przypadkach, założenie konta nie będzie możliwe. Przy najbliższej okazji kontaktu z nami poproś o pomoc z kontem i/lub zaktualizuj swoje dane. Pamiętaj: jeśli Twoje dane się zmieniają, poinformuj nas o tym. Dzięki temu otoczymy Cię lepszą opieką.
-
Pytanie: Kto i jak nadaje hasło?
Odpowiedź: Hasło generowane jest systemowo i przekazywane drogą SMS, jego zmiana następuje przy pierwszym logowaniu Użytkownika do serwisu. Hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, w tym co najmniej: jednej cyfry oraz jednej małej i jednej dużej litery. Nie może zawierać znaków specjalnych innych niż @$=!#%. Hasło jest znane wyłącznie Użytkownikowi.
-
Pytanie: W jaki sposób mogę zmienić hasło?
Odpowiedź: Zmiana hasła jest możliwa poprzez Portal Pacjenta. Należy zatwierdzić „zmień hasło” System automatycznie wygeneruje nowe hasło i prześle Pacjentowi drogą SMS. Procedura zmiany hasła jest identyczna z procedurą jego nadawania.
-
Pytanie: Jak postąpić w przypadku utraty lub kradzieży hasła?
Odpowiedź: W przypadku utraty hasła należy bezzwłocznie skontaktować się z Infolinią Grupy LUX MED lub zgłosić ten fakt pracownikowi recepcji najbliższego Centrum Medycznego Grupy LUX MED.
-
Pytanie: Jak zarezerwować wizytę?
Odpowiedź: Możesz skorzystać z szybkiego wyszukiwania na stronie głównej, lub z wyszukiwarki zaawansowanej dostępnej w każdej zakładce. Zobacz więcej
-
Pytanie: W jaki sposób odwołać wizytę?
Odpowiedź: Wystarczy odszukać swoją rezerwację na stronie głównej lub w zakładce Wizyty i kliknąć „Odwołaj”. Zobacz więcej
-
Pytanie: Jak mogę umówić się na badanie, na które mam skierowanie?
Odpowiedź: Wejdź do zakładki „Skierowania” i kliknij „Rezerwuj badanie”. Zobacz więcej
-
Pytanie: Jak zamówić receptę online?
Odpowiedź: Przejdź do zakładki „Leki” i kliknij „Odnów receptę”. Wypełnij formularz. Pamiętaj, że zamówienie recepty może być tylko na leki stosowane w ramach stałego leczenia a ostateczną decyzję o wystawieniu recepty podejmuje lekarz. Zobacz więcej
-
Pytanie: Jak zadać pytanie lekarzowi?
Odpowiedź: Wejdź w zakładkę „Zapytaj lekarza”, wybierz wizytę do której chcesz zadać pytanie i wypełnij formularz. Zobacz więcej
-
Pytanie: Jak sprawdzić kiedy przyjmuje konkretny lekarz?
Odpowiedź: Wejdź w zakładkę grafiki lekarzy i wypełnij wymagane pola. System pokaże Ci kiedy przyjmuje wybrany lekarz. Zobacz więcej
-
Pytanie: Jak obejrzeć wyniki badań?
Odpowiedź: Wejdź do zakładki „Wyniki badań”. Następnie wybierz pozycję, którą chcesz przejrzeć. Wyniki możesz obejrzeć w Portalu Pacjenta lub pobrać dokument. Zobacz więcej
-
Pytanie: Co to ustawienia użytkownika?
Odpowiedź: W ustawieniach masz możliwość zmiany danych kontaktowych, hasła czy loginu oraz preferencji szukania terminów. Zobacz więcej
-
Pytanie: Czy jest możliwe korzystanie z Portalu Pacjenta przez osoby niepełnoletnie?
Odpowiedź: Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Portalu Pacjenta jedynie pod nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych, którzy w imieniu podopiecznych nadają hasło i akceptują regulamin dostępu.
-
Pytanie: Mam nową kartę abonamentową, czy mogę korzystać z dotychczasowego konta Portalu Pacjenta?
Odpowiedź:
Tak, ponieważ login i hasło generowane są niezależnie od posiadanego numeru Karty Pacjenta
-
Pytanie: Jak mogę aktywować pełny dostęp do Portalu Pacjenta?
Odpowiedź: Wystarczy zgłosić się do stanowiska recepcyjnego dowolnego Centrum Medycznego Grupy LUX MED, gdzie pracownik recepcji po potwierdzeniu tożsamości udostępni dla Państwa pełny dostęp do Portalu Pacjenta.
-
Pytanie: Co zrobić, gdy z nieznanych mi powodów nie mogę wyznaczyć terminu dla oczekiwanej usługi medycznej?
Odpowiedź: W przypadku braku możliwości wyznaczenia terminu, należy skontaktować się z Infolinią Grupy LUX MED.